რისთვის იყენებთ თქვენ მედიას და რამდენად ხშირად?
(„Wozu nutzen Sie die Medien und wie oft?”)
2. პროექტის მთავარი იდეა: რომელ მედია საშუალებებს იყენებს ახალგაზრდები ყველაზე მეტად.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები დაადგენენ რომელი მედია საშუალებაა დღესდღეობით ყველაზე მეტად აქტუალური.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ კვლევა–ძიების უნარ–ჩვევა, ჩაატარებენ გამოკითხვას სკოლის მოსწავლეებს, ახლობლებს და მეგობრებს შორის.
5. მონაწილეთა ასაკი:16/17 წელი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა: ორი კვირა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: შეიქმნება ცხრილი, ანკეტური გამოკითხვის საფუძველზე. (ასაკობრივი ჯგუფი, სქესი, აქტუალური საქმიანობა).
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: სასწავლო სახელმძღვანელო –ავტორი:ნ. მერკვილაძე; თ. ხუციშვილი; მარკერი, ქაღალდი.
9. პროექტის მსვლელობა: კლას ვყოფ სამ ჯგუფად.
პირველი ჯგუფი ჩაატარებს გამოკითხვას თინეიჯერებში (14/16 წ.წ.). რომელ მედია საშუალებას იყენებენ ისინი უფრო აქტუალურად.
მეორე ჯგუფი ჩაატარებს გამოკითხვას (16/30 წ.წ.). რისთვის სჭირდებათ მათ მედია საშუალებები.
მესამე ჯგუფი ჩაატარებს გამოკითხვას (31 წ. და ზევით).
გამოკითხვის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები შეადარებენ კვლევის შედეგებს, გამართავენ დისკუსიას, დაადგენენ კვლევის შედეგად, რომელი ასაკობრივი ჯგუფისთვის, რომელი მედია საშუალებებია მნიშვნელოვანი.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: უცხ. ს. V. 29. მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან, შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, როდესაც მოსწავლე:
*ისმენს სხვების მოსაზრებას, გამოთქვამს საკუთარს;
*ცდილობს თავისი წვლილი შეიტანოს საერთო საქმეში;
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ხათუნა შარაძე.
Vorhanden (ja/nein) | (mehrmals taglich, taglich, mehrmals wochentlich, mon | Nutzungsdauer (pro Tag/Woche/Monat) | ||||||
mt | t | mw | m | nie | ||||
Fernseher | ||||||||
Radio | ||||||||
Computer | ||||||||
Internet | ||||||||
Handi | ||||||||
Zeitung | ||||||||
Zeitschrift | ||||||||
Buch | ||||||||
DVD | ||||||||
CD |
Altersgruppe | ||
13-16 | 16-30 | 31> |
Geschlecht | |
M | W |
Aktuele Tatigkeit | ||
Berufstatig | Schuler/in | Student/in |
Комментариев нет:
Отправить комментарий